Cum se comandă și cum se livrează produsele

1.COMANDA PRODUSELOR

Produsele se pun în coș prin apăsarea butonului Cumpără:

În momentul în care te-ai decis să efectuezi plata produselor din coț vei apasa butonul coș din partea dreapta-sus a paginii.
Se va previzualiza coșul de cumpărături având posibilitatea să optezi pentru Finalizează comanda:


Comenziile se pot efectua astfel:

  • CU AUTENTIFICARE. Această variantă are avantajul păstrarii istoricului comenziilor dumneavoastră precum și introducerea o singură dată a detaliilor legate de adresa de facturare și/sau de livrare.



  • FĂRĂ AUTENTIFICARE. În acest caz, la fiecare comandă trebuie completate toate detaliile necesare livrării produselor.



Funcție de varianta selectată se va alege, respectiv completa, adresa de facturare.

Pentru cazul variantei cu cont adresa de factuare este deja înregistrată la crearea contului sau se poate adăuga una noua.

Prin apăsarea butonului Continuă se trece la pasul de alegere a adresei de livrare, deja înregistrată la crearea contului sau se poate adăuga una nouă.

Prin apasarea butonului Continua se trece la pasul de alegere a metodei de livrare, se va alege una din cele 3 disponibile.


Metoda de plată este selectată automat în pasul următor fiind disponibilă doar varianta de Plată la livrare (ramburs).


Se va selecta corespunzator bifa "Termeni & Condiții" după care se apasă butonul Continuă.
Se va previzualiza comanda efectuată înainte de confirmare.


După apăsarea pe Confirmă comanda aceasta va fi trimisă către noi și înregistrată în istoricul comenzilor tale (doar pentru varianta cu cont).
Noi vom primi automat comanda ta, iar tu vei primi un EMAIL cu toate detaliile despre comandă. Pe urmă vei mai fi informat tot prin EMAIL în momentul în care vom livra coletul tău.
Iți mulțumim pentru răbdarea avută în citirea textului de mai sus și îți dorim o vizită plăcută în magazinul nostru!'



2.LIVRAREA PRODUSELOR

Din momentul în care dumneavoastră ați finalizat o comandă, pregătirea produselor și a coletului se va face în 4-6 zile lucrătoare .
La această perioadă de timp se mai adaugă zilele necesare livrării(transportului), după caz, curierat rapid sau Poșta Română.
NU SE FAC LIVRĂRI SÂMBĂTA, DUMINICA!

Produsele cumpărate din magazinul nostru vă sunt livrate astfel:

1.Serviciul de curierat rapid: FAN Courier.

2.Servicii de coletarie internă oferite de Poșta Română: PRIORIPOST și COLET INTERN CU RAMBURS.


Livrarea expedierii într-un termen mediu de 24 de ore din momentul preluării! </strong><br>
Informație preluată de pe site-ul FAN COURIER
"Folosind serviciul de curierat rapid FAN COURIER STANDARD vei beneficia de livrarea expedierii intr-un termen mediu de 24 de ore din momentul preluarii. Acest termen poate varia in functie de greutate, dimensiuni, destinatie si perioada de livrari din an."
Serviciul Standard este disponibil în toată aria de acoperire FAN Courier. Vezi Aria de acoperire (lista localităților pentru care nu se percepe taxă pe kilometri suplimentari).
Prețul acestui serviciu (costuri pentru un colet max. 1kg, livrare în aria de acoperire FAN și asigurare) este de 25.64RON + T.V.A.



PRIORIPOST - Serviciul Express intern al Poștei Române.
Informație preluată de pe site-ul POȘTEI ROMÂNE:
"Prioripost este serviciul de curierat rapid (express) intern al Poştei Române pentru documente şi marfă, care oferă cel mai profitabil raport calitate - preţ de pe piaţa românească. Pachetele trimise cu Prioripost ajung la destinaţie în 12 ore dacă le trimiţi în aceeaşi localitate, 24 de ore dacă le trimiţi între oraşe reşedinţă de judeţ și interiorul judeţului, sau în 36 de ore între oricare alte două localităţi din România."

Lista localitatilor cuprinse in sistemul PrioriPost este aici.
ATENȚIE! ADRESA DE EXPEDIERE TREBUIE SĂ CORESPUNDĂ CU CEA DIN BULETINUL SAU CARTEA DE IDENTITATE!
Prețul acestui serviciu este de 21lei.




COLET INTERN CU RAMBURS
Informație preluată de pe site-ul POȘTEI ROMÎNE:
"Timpi de circulatie, calculati în zile lucratoare, cu respectarea orei limita de acceptare la punctul de acces): Z+10"
Posta Romana va trimite la adresa indicata de dumneavoastra (in momentul in care va inregistrati la noi pe site) un aviz de instiintare pentru a merge la Oficiul Postal de care apartineti pentru a va ridica coletul. Daca totusi avizul nu ajunge la dumneavoastra in timp util, ar fi mai bine sa treceti pe la Posta pentru a intreba de colet (asta dupa ce noi v-am anuntat ca v-am trimis coletul!).
ATENTIE! ADRESA DE EXPEDIERE TREBUIE SĂ CORESPUNDĂ CU CEA DIN BULETINUL SAU CARTEA DE IDENTITATE!
Prețul acestui serviciu este de 15lei.